04 October 2011

sangat busy (:

Assalammualaikum pakcik makcik tok nenek abg kakak adik semua berderet-deret.
dah lama tak update blog sejak masuk U TURN ni..haha
ok,dah almost 3 week dekat UiTM Machang ni..
mula mula datang ,haiya..jalan + makanan + kebersihan= no komen la ok..(:
1st week ada minggu MDS tau.best la x rushing,x kena marah..kak n abg-abg fasi mmg superb. 1 kepala kod..ha,saya siap ada group member yg sampai sekarang still together,tak kisah la time pi lecture,dining,foodcourt kecuali 'ladies'.hehe.dekat U ni about 90% kelantanies tapi yang peliknya dalam group saya tak ada pun dari kelantan.dua orang dari selangor dan seorang dari terengganu..pic bawah ni la 'sayang2' saya :) to imah,sori ya.pic tu teredit sendiri..hehe





Eh eh,sebenarnya bukan nak cerita life dekat kampus ni sebab tak sempat.
kejap lagi ada lecture ACC418 .so post ni just untuk bgtau u all saya still guna blog ni..
later bila ada free time saya story dengan u all pasal life dekat  UiTM ni ok..
ok la..GtG..babai..
wasaalam :)

special pose for u all.
ha,bangunan dekat belakang tu ialah 
Library Tunku Anis,UiTM machang

No comments: